VW AUTOMOBILIAI – VIENI POPULIARIAUSIŲ LIETUVOJE

0
81
vw

VW Golf ir VW Passat automobiliai yra bene dažniausiai Lietuvos keliuose sutinkami automobilių modeliai. Visame pasaulyje atpažįstamas ikoniškas VW Beetle, arba vabalas bei 1960 m. hipių subkultūros išpopuliarintis “Volkswagen Transporter” mikroautobusas. Populiarumo sulaukia ir naujieji “Volkswagen” modeliai. Taigi, kas nulemia “Volkswagen” automobilių markės populiarumą?

“Volkswagen” populiarumas pasaulyje ir Lietuvoje

,,Hipių autobusas’’ žada atgimti 2022 m., kai “Volkswagen” pristatys atnaujintą ir šiuolaikišką ikoniško mikroautobuso versiją. Tai bus elektrinis modelis, dalinai išsaugojęs išvaizdą, talpesnis už savo pirmtaką. Keleivinio mikroautobuso trys sėdynių eiles bus galima apsukti (vairuotojo taip pat), nuleisti žemyn, arba išvis išimti. Dizainerių idėja turi judančią vidurinę konsolę, galinčią pavirsti atlenkiamu stalu, sulankstomą vairą ir virtualios realybės ekraną.

2018 m. pasaulyje perkamiausią “Volkswagen Golf” modelį pakeitė “Polo” modelis, kurio buvo parduota 835,000 vnt. 2019 m. VW grupės, VW ir Audi automobilių pardavimai Lietuvoje buvo pasiekę rekordines aukštumas, iš kurių išsiskyrė VW SUV modeliai – “Tiguan”, T-Roc”, “Touareg”, iš kurių vien “Tiguan” parduoti 2,132 vnt.

Lietuvoje vokiškų automobilių gamintojai išlieka populiariausi, nes vertinami dėl patvarumo ir kokybės. Vokiškų automobilių kaina santykinai nedidelė. VW dalys pigios, todėl išlaikymas nebrangus.

Netaikomas taršos mokestis

2020 liepos 1d. Įvestas taršos mokestis yra netaikomas daugumai populiarių VW automobilių modelių, nes jų išmetamo anglies dvideginio kiekis neviršija 130g/km. Taršos mokesčio nereikės mokėti vairuotojams, įsigijusiems daugumą modelių, tarp jų ir “Volkswagen” elektromobilius.

Ar “Volkswagen” remontas pigus?

Ilgaamžiškais laikomi lietuvių pamėgti vokiški automobiliai taip pat genda. Nors atsargines dalis lengva gauti, jos nebrangios, remontas ne visada pigus.

Populiariuose VW ir Audi automobiliuose naudojama daugiasvirtė pakaba gali pareikalauti didesnių išlaidų.

Automobilio priekyje, abejuose pusėse yra po keturias šakes, vairo traukės antgaliai ir stabilizatoriai. Kiekvienoje šakėje gamykliškai įlieti šarnyrai, todėl keičiant šarnyrus tenka keisti ir šakes. Senesniems automobiliams tai gali kainuoti brangiau, nei automobilis vertas.

Daugiasvirtė pakaba turi ir savo privalumų. Tvarkinga daugiasvirtė pakaba kelio nelygumus ir duobes įveikia lengvai, o tarnauja daugelį metų.

Dar vienas brangus remontas, kurį gali prireikti atlikti – DSG pavarų dėžės remontas. “Volkswagen” buvo pirmieji panaudojęs DSG pavarų dėžes ne tik sportiniams, bet ir masinės gamybos automobiliams. DSG pavarų dėžė pasižymi dviem sankabom. Viena atsakinga už 1, 3, 5, 7 bėgius, kita – už 2, 4, 6 bėgių perjungimą. Tokia mechanika užtikrina sklandesnį pavarų perjungimą. 6 pavarų dėžė veikia sklandžiau, tačiau jos remontui reikia specialių įrankių, todėl rekomenduojama rinktis automobilius su 7 laipsnių dėže. Turite nusiteikti, kad automobiliams su DSG pavarų dėže prireikus remonto, tektų sumokėti daug.

Automobiliui pasiekus 200 000 km ribą reikia atkreipti dėmesį į DSG dėžės veikimą. Dažniausiai tai būna riba, kai sankaba ima rodyti pirmuosius gedimo požymius.

Automobilių dalis pirkite internetu

Automobilio priežiūros ir išlaikymo sumos, bei tam skirtas jūsų laikas gali būti sutaupytas nusprendus naujas automobilių dalis pirkti internetu.

Internetinėje parduotuvėje galite įsigyti ne tik pakabos ar sankabos, bet ir kitas automobilių dalis.

*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą.

Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai.

www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

Parašyti komentarą

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami Video

Taip pat skaitykite